Nu påbörjar jag min Cola fria vecka!

Japp ni såg rätt, tro det eller ej men jag ska försöka! Jag dricker Cola i stora mängder varje dag. Jag kanske dricker ungefär 1-2 liter per dag, och nu är det slut med det annars kommer det väl sluta med att ni ser mig på ''Du är vad du äter'' om ca 10 år, haha..!

Nu tänkte jag berätta lite om min dag.

Jag började såklart att åka till skolan och göra vad jag skulle där, det är som vanligt roligt att få träffa klassen. För jag måste ju erkänna att jag skulle inte kunnat hamna i en bättre klass. Det är min klass som gör mina skoldagar rolig, jag har gått med vissa personer i bara 3 år, men det känns som att vi har gått i samma klass sedan dagis, helt sjukt! Men jag älskar min klass sjukt mycket, men så finns det ju en person som gör mig lite illa till mods.. Som är lite sämre.. Men det ska jag inte hänga upp mig på nu! :D

När jag hade slutat skolan så åkte jag ner på stan. Där träffade jag på min gamla kompis Emelie, vi hade mycket att ta igen så vi pratade i över 2 timmar medans vi samtidigt väntade på hennes pojkvän Olof. Vi gick också och mötte upp Frida, Tova och Andrea vid Naturkompaniet, för både Frida och jag skulle kolla på en Fjällräven jacka. Sedan gick jag och Emelie och satte oss på stan och snackade ännu mer, det var så himla roligt att träffa henne igen. Vi bestämde att vi verkligen måste träffas mer!

Jag tog bussen hem halv 6, tog med mig Oscar hem då också. Vi lagade god mat, det blev kött, krocketter, bea sås och svamp :D Sedan såg vi bara på tv och käka Daim! Riktiga soff potatisar.

Jäääääävlar vad mycket jag hade att skriva.. Juste! Mamma åkte och köpte en ny mini dator nyss, det blev en rosa/vit, hur söt som helst! Men mamma tycker att den ser ut som en karamelll :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: