Skola imorgon...

Jag har haft ett super lov! Jag har umgåtts med mina vänner och gjort allt jag velat, ångrar inte en sekund av mitt lov. Men känns både bra och dåligt att skolan börjar imorgon..

Dåligt
Börjar 10 över 8
Läxor
Plugg
Lektioner

Bra
Träffa vännerna

Haha det blev inte så mycket bra, men det förstår jag.. För skulle alla få välja så skulle väl ingen vilja gå i skolan?
Så det var väl inte så konstigt att det var mer dåligt :D Nej nu ska jag mysa ner mig i sängen med chips och min stora kärlek.... COCA COLA =)




Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Rasmusrachel

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-11-15 @ 18:01:45
URL: http://rasmusrachel.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: