The end

Hej igen..

Nu har jag sett klart filmen, och det var ju Step up 3, jag tror faktiskt inte jag har sett 1an och 2an? Finns dom ens? Filmen var iallafall sjuuuukt bra och den påminner om Step up 2 the streets, det kanske är en uppföljare eftersom det var ju samma skådisar och sådant. Det är en film som jag verkligen rekommenderar till er som gillar att dansa!

Jag ska göra lite mat nu, har fortfarande ont i magen sen i morse, men jag måste äta något!

Bilderna jag lovade att lägga upp:


Jag och Cissi i dom supersnygga skorna! Vi har en var :)


Jag och lurv hunden Issa!




Partypinglorna!


Jag Olle och Cissi, vi blev jättelång i dom skyhöga klackarna, haha!


Världens sötaste Mattias och Cissi!


En suddig bild på mig! :)


Nawww



Jag och Cissi!


Jag :D


Fredde, Tova, Jag och Färnan (Mattias)


Haha man måste ju bjuda på sig själv, eller hur då Cissi? :D


Jag Mattias och Cissi!


Fredde Cissi och jag


Cissi Olle och jag :)


The girls of the night


Cissi under lampan


Vi igen :')


Min rumpa!




Cissi Färnan och jag!


Cissi Färnan Andre och jag


Wannabe Kissie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: