Tjock pannkaka :)

Hej igen...!

Vad är bättre än att känna lukten av mat när man kommer innanför dörren? Svaret på det är ingenting.
Det är då man vet att man inte är fattig, så det är ju bra! :) Jag har nyss ätit upp min tjock pannakaka, och den får betyget MVG (mycket väl god)..




Gillar att klämma och hålla på i mitt ansikte!


Som på denhär bilden som ni kanske kommer ihåg. Den ligger ute på min facebook! Haha det är så kul att göra sådär för man ser så ledsen ut på ögonen...:(

Ikväll funderar på att bara vara inne och ta det lugnt med Johan. Kanske ta ett långt varmt bad med tända ljus? Jag frestar mig själv väldigt mycket så det slutar nog med att jag ligger i badet hela kvällen haha! Och efter det en bra film tillsammans med frukt och Coca Cola. Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: