Trött och ofräsch

Förlåt för att jag inte bloggade igår.. Jag sov hos Johan och han har inget internet på datorn... :/ Så det var därför det inte dök upp något inlägg. När vi kom hem igår såg vi på en film som hette ''Fun with Dick and Jane'', riktigt rolig och bra film!

Vi har precis ätit kyckling och ris med currysås som Johans pappa kom hem med, det satt bra i magen! Sedan har vi inte gjort speciellt mycket, vi har sett några avsnitt Simpsons och Jims värld. Jag skulle verkligen behöva duscha, känns som att jag inte har duschat på en vecka fastän jag duschade igår... Borsta tänderna skulle också kännas skönt, men Johans familj slängde min tandborste, haha! :D Nu ska jag ta en dusch och sedan fixa mig för att vi ska gå ner till Dominik och umgås med han och Andreas.. :)

Hör Johans musik från nedervåningen, låter hemskt....


Jag och min älskling i somras
Skolavslutningen i 7an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: