baby, face it


Solarium: Vad skulle vi göra utan solarium? Gå runt som spöken på vintrarna? Näe fyfan vad tråkigt det skulle se ut, snacka om att man skulle bli riktigt jävla vinter less. Solarium är en bra uppfinning, nu slipper man iaf gå runt och vara blek på den kalla vintern! :)

CocaCola: Det hade man väl kunnat gissa? Haha, men det är klart att Cola-Sanna hissar denna fantastiska dryck! Cola kan man dricka när som helst, hur som helst, vart som helst och till vad som helst! Jag kan iallafall det, jag dricker Cola till allt och det är så gott! Om jag skulle klara mig utan Cola? Inte en enda dag, Cola är min drog!

Kenza: Så grymt fin tjej, det är nog den enda människan i Sverige jag skulle kunna få för mig att kalla perfekt, finns inte ett enda fel på henne! Och hon har en otroligt bra blogg, mycket mode och sådant. Som jag gillar! Älskar hela hon, och hennes kläder. Om jag skulle få byta liv med någon skulle jag byta med henne!



Dintur: Jag skickade ju 3 sms biljetter härom dagen och fick tillbaka dom 3 timmar senare. Jag fick ersättning för dom i nå jävla kuponger som man bara kan använda på bussen? Vadfaan tänkte jag... Vill inte ha såna, ville ha pengar i handen. Sedan dissar jag dom också för att allt krånglar med Dintur. Internet påfyllning, sms biljetterna och 2an är jämt sen! I fredags gick jag ut till busshållsplatsen 8:15. Kom fram dit 8:17. Tittade när bussen skulle gå, den skulle komma 8:17, 8:27 osv var tionde minut. Jag väntade i 30 min tills bussen äntligen dyker upp! Jävla skit företag...

Han: Dendär jäveln som tog 3 datorer, ett playstation och en hårddisk hemma hos mig. Jag räknade ihop hur mycket det blev, 9500 tog han, bara sådär? Hur fan tänker man då? Han ska INTE komma undan med detta. Ni som såg nåt, snälla kliv fram och visa lite ryggrad för fan! Göm er inte bakom ursäkter eller lögner, berätta vad ni såg så att idiotjäveln kan få ett helvete för detta!

Killar:
Vi behöver dom egentligen inte.. Det enda dom är bra på är att såra. Göra oss besviken med deras lögner. Ingen tjänar något på det.. Dom förstår inte hur ledsen vi tjejer blir för minsta lilla. Efter ett och ett halvt år har dom fortfarande inte lärt sig att vi tjejer blir lätt sårad och är mer ömtålig än vad hans killkompisar är. Det borde ni veta redan innan ni ens rör en tjej. Och förhållanden är bara överskattade. Det fungerar aldrig som man vill att det ska göra. Mitt fuckade upp sig, precis som alla andras...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: