älska sundsvall!

I måndags klev jag upp klockan 10 och fixade mig och packade ihop alla grejer. Sedan tog vi Lottas bil och åkte mot älskade Sundsvall. Stannade och åt på vägen, lövbiff, pommes och bea..

När jag kom hem åkte jag och Julia på birsta, där köpte jag en svart hatt och mat. Vilket innebär att jag har slut på pengar... Vi tog bussen hem vid 7 typ. Så jag gick hem och bytte skor och sedan gick jag upp till Julia och chilla på hennes balkong till klockan 1, då var det dags att gå hem :(

Igår klev jag upp tidigt igen, för jag skulle följa med Lotta och pappa på stan. Klockan 1 var jag helt klar och då kom dom och hämtade mig. Inne i stan letade vi en bra lunch-resturang, men dom flesta hade äcklig lunch. Det slutade med att vi käkade en goood lunch på O'learys. Sedan köpte jag ett halsband, en bodylotion och compeed, för att mina grymt snygga skor skulle ge mig skavsår dagen innan när jag gick i dom på birsta, vilket kanske inte var en så smart ide...


Helt ok bild asså. På Jullans balkong :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: