bloggen lider

Och jag lider med den...

Jag åkte till Norrtälje i måndags eller i tisdags tror jag. Där befann sig Hanna och Stephanie. Vi började med att gå till campingen som låg alldeles i närheten av stugan. Vi satte oss på en brygga mitt i vattnet och lyssnade på musik osv. Resten av veckan jag var där så gjorde vi inte så mycket. Kvällsbadade, åt, satt vid datorn och lite mer..

Stephanies bror och hans kompis Jonas kom och hämtade oss igår från stugan för vi orkade inte vara kvar längre. Så när Hanna och jag kom hem så hann vi bara byta kläder och gå på toa för sedan skulle vi ta bussen till Stephanie. Också tog vi ciaoen till Södervik och va med massa folk. På hemvägen åkte jag och Stephanie med Mange, sjuuukt gulligt att skjutsa oss!

Just nu gör jag väl inte så mycket, pratar med osociala Henke i telefon.... LOL

Ny drömbil..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: