@home for a second

Som sagt sov jag hos Johan igår, jag kanske inte nämnde det i bloggen men så ligger det till! Innan det va jag med Robin, vi pratade om allt mellan himmel och jord, men mest om kärleksproblemen.. När jag kom till Johan så la vi oss i sängen direkt. Jag somnade nog ganska snabbt eftersom jag vaknade vid 12 på morgonen och Johan låg fortfarande som en död säl i sängen. Och eftersom att jag inte fick upp honom ur sängen så slutade det med att jag också somnade om. Sedan när vi båda hade vaknat såg vi en film innan jag gick hem.

Idag skulle man ju också få ett brev om vilket gymnasie/linje man kommit in på, Tovas låg i brevlådan som det skulle.. Men vart är mitt????


Jag och Johan förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: