luftgevär och senapsglas

Du heter: Sanna
Smeknamn: Inget
Låt som du sörjer till när du är ledsen: Många
Beroende av: Cola, mina vänner
Vad tror folk om dig? Dom tror mycket, men mycket dom inte vet också.
Stämmer det? Gör det säkert
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen
Hur imponerar man på dig? Försök inte vara någon du inte är 
Brukar du skratta för dig själv? Ja, om jag ser något roligt, eller hör...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? - Finns <3
Vem var det ifrån? Hahaha Henke
Var bor du? Sundsvall
Trivs du där? Jaaaappp

Hur svarar du i mobilen? Haaaallå?
Vem ringde du senast? Henke
Antal timmar sömn inatt? 5
Sov du ensam? Neee
Brukar du komma i tid? Det händer väl..
Hur känner du dig nu? Rastlös
Vanligaste färg på dina kläder? Svart, vitt, grått

Vad tycker du om fötter? Söta, som jag skrev förra gången :)))
Vad/vem saknar du? Johan... 
Hade du en bra kväll igår? Sjukt mysig kväll!
Favoritdryck på morgonen? O'boy eller cola
När brukar du oftast gå och lägga dig? Efter 12
Är du blyg? Ne
Sysslar du med någon idrott? Sport är överskattat
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, på sätt och vis 
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Massa roligt!
Är du nöjd med ditt liv?
Är du bortskämd? Nee
Vad gör du i morgon? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKER HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM
Vad är det värsta du vet? Svikare
Har du bra vänner och äkta vänskap? Awesome!
Vad är det finaste du fått? Min familj
En speciell dag du minns? 21 augusti

Du samlar på? Inget vad jag vet..
När grät du senast? Vet inte, jag är en lycklig person jag!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ojojoj, resa nå jävuskt mycket, vill se världen!
Vill du gifta dig? Japp
Vill du ha barn? Ja!
Är du musikalisk? Inte på en fläck...
Vad dricker du helst när du är törstig? Cola
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Biter du på naglarna? Nee, men jag gjorde. Skitäckligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: