memories


Jag och Nicole hemma hos Emma... Hahaa


Första gången jag var med Ronja, hemma hos mig i 7an. Syns på håret....


Jag och Tova blev sjuukt bruna en sommar. Detta var innan drakbåtsfestivalen


En dag i Stockholm med Hanna och Tovisen


Sjukt stor spindel på Olofs axel!



Åkte till Grekland och träffade Joel


Jag och Ellinor rökte vattenpipa


Åkte och handlade mitt i vintern, fick tillbaka känslan om hur det var att vara liten igen, hehe


Förade lite innan Heaven&Hell






Festade lite hos Sumpan


Hos Jocke en kväll


Åkte och solade med Nicole i snöstorm


Festade lite i Korsta


Lokalfest i Granloholm


Chillade i Ljusta



Tjejmiddag hos Sofia


Partaj på Norra


Sidsjön, myspys


Tova försökte få mig till elden så jag klängde mig fast i en stolpe


Dagen efter mådde man väl sådär, kycklingtallriken satt bra


Blev irriterad, så detta var och förblev en irriterad outfit...



Hängde vid ån med Jullanpullan och Soffyboy


Balkvällen blev oförglömlig


Jag och Johan säger ''Neeej Tobiáááás''


Firade att skolan slutat!


O bara för de så fick Arvid en puss på kinden


Tova och jag hade tråkigt en dag hos farmor... Osminkad och sådär jääättefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: