sabado domingo lunes - lördag söndag måndag

Lördag: Åkte till Upplands Väsby och blev bjuden på middag hemma hos Lotta. Det blev lax, potatis och varma grönsaker, sjuuukt gott! Sedan på kvällen gick vi ut med Nosa och påvägen hem hyrde jag 2 filmer, Miss Marsch och Flirting with forty. Båda var helt okej, men ingen som var sådär superbra...

Söndag: Vaknade, fixade mig och åt frukost. Sedan tog jag tåget till Stockholm och mötte upp Henke. Medans vi satt på en bänk mitt på drottninggatan och kolla på folk så gick det förbi en bekant människa. Nämligen Alexandra Wiberg, how awesome isn't that? Hon skulle gå och träffa Jesper, så jag och Henke följde med. Sedan gick vi alla 4 och åt lunch, och det visade sig att vi hade samma planer för dagen så dagen slutade med ett biobesök på den nya Harry Potter filmen i 3D, jättecoolt.

Men det var inte så kul när man redan visste slutet på filmen eftersom en självisk idiot avslöjade det över facebook. DIIIE

Juste, jag lärde Nosa att rulla runt också, också har jag städat pappsens bil. Så igår kom jag hem med ett linne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: