uppsala

I torsdags anlände jag till pappa tack vare Patrik och mamma. Vi åkte ju lite vilse men hittade fram ändå. När jag hade packat upp och så började jag fixa mig osv. Sedan gick vi över till Tomas och plockade upp Margret Matilda och Tomas innan vi vandrade till bussen. Åkte ner på stan och åt middag, sedan skulle dom ta en öl på ett ställe så jag satt brevid och drack en cola, HE-HE. Åkte hem och gick ut med Nosa. Klart slut.

Igår hann jag inte ens vakna innan jag började hjälpa pappa att bära massa saker från hans bil och upp till garaget. Sedan åkte vi på Citygross och handlade massa god mat och chips, cola, osv. Blev middag hemma hos oss, Tomas, Felicia, Margret och Matilda kom och hjälpte oss att äta upp allt. Sedan tog jag och Felicia moppen till Godislunden och köpte godis för ca 74 kr... Sedan åkte vi till Ica och köpte en cola, plus hyrde 3 filmer som vi sedan såg på hennes rum.

PS: Det kommer bli urkass uppdatering nu framöver i ungefär en vecka till. Kommer inte ha tillgång till dator på ett tag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: