kul liv

Namn: Sanna Andersson
Tatueringar: Ingen än så länge
Längd: 164
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Svart


Vad är du rädd för? - Ensamhet och döden
Vem vet mest om dig? - Vet inte
Gillar du att tvätta? - Kan inte tvätta
Gillar du berg-och-dalbana? - Ja, är inte en fegis som syrran som skrev att de va läskigt, hahaha
Vad ska du göra ikväll? - Mysa med baby
Önskar du att du bodde någon annanstans? - Det händer..
Tänker du på självmord? - Nej
Tycker andra att du är attraktiv? - Ja, såvida dom inte ljuger
Vilket shampoo använder du? - Garniér


Morgon eller nattmänniska? - Både och, det beror på vad jag gjort kvällen/natten innan
Bio eller promenad? - Bio först, sen promenad
Stökigt eller välstädat? - Hmm...
Håkan hellström eller The ark? - Spyr på dom båda
Guld eller silver? - Silver
Spaghetti eller makaroner? - Makaroner
Thailand eller Hawaii? - Hawaii helt klart


Är du kittlig? - Ja
Rädd för insekter? - Ja, men inte alla
Vad gjorde du kl 8 i morse? - SOV
Nämn något som gjorde dig glad igår? - Johan, som alltid
Vilka är viktigast för dig? - Mina vänner och min familj
Snarkar du? - Ja, ibland
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? - Osynlighet
Gråtit över en pojke? - Ohja
Gråtit över en flicka? - Vänskapligt kanske
Ljugit för någon? - Ja
Varit i slagsmål? - Slagsmål kan man inte kalla det, hahahahaha
Blivit arresterad? - Nej

Hur många...
Gånger ditt hjärta brustit? - 2 gånger, riktigt rejält
Hjärtan brustit på grund av dej? - Inte en blekaste aning
Personer från grundskolan du har kontakt med? - Nästan alla
Gånger ditt namn varit med i tidningen? - 4 eller 5
Ärr du har på kroppen? - 100

Senaste...
Bok du läste? - ''Hur kunde hon?''
Personen du fick brev av? - Elin
Personen du fick sms av? - Henke
Gången hela din familj åt middag tillsammans? - Ojdå, det kommer jag inte ihåg...
Saken du köpte? - Ett halsband

Vem...
Saknar du? - Johan mest
Vill du döda? - Döda var väl att ta i, men skada vill jag...
Rörde dig sist? - Farmor
Vill du slå? - Samma som jag nästan vill döda
Kysste dig sist? - Johan
Vill du kittla? - Johan, lätt
Kramade du sist? - Farmor
Hade du senaste en msn konversation med? - Är aldrig inloggad där längre
Vill du prata med? - Jooohan
Skrek du på sist? - Mamma
Vill du vara som? - Ingen annan än mig själv
Sårade dig sist? - Vet inte, Johan kanske
Gjorde dig riktigt glad senast? - Johan
Ringde du senast? - Julia
Är vackrast på jorden? - Min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: