wongs kitchen, here i come!

Jag gick hemifrån Johan för ett antal timmar sen och la mig ute på nersidan med en bok och musik. Men sedan fick jag ett samtal av Julia som nästan tvingade mig att gå in igen för att fixa mig, hon och jag ska nämligen till birsta och äta middag och prata en massa om allt! Vi har missat väldigt mycket i varandras liv nu på sistonde eftersom vi inte träffas lika ofta som vi gjorde i skolan, dvs varenda dag.

Så jag springer nu upp och ner och hit och dit i huset och försöker skynda mig så mycket som jag kan, jag får hoppas att det inte tar för lång tid att äta för 17.55 vill jag se ett program! :(


tiiiiep assnygg! FAST NEJ, men har bildbrist och bråttom, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: