bal/efterfest

Jag åkte till birsta och köpte ett armband och en ring vid 2, så jag kom hem till Linda kanske vid halv 3 och då började jag fixa mig. Testade klänningar osv.. Sedan lockade Julia mitt hår och sedan sminkade jag mig och gjorde mig redo för att bli 13 centimeter längre för att sedan ramla och dö i trappen... Skorna tog kål på mina fötter kan jag direkt påpeka.... Min röst är ju helt fucked up den med...

Men jag hade så jävla kul igårkväll så det är inte sant! Kvällen hamnar på toplistan direkt! När vi först kom dit så åt vi middag tillsammans, sedan kom efterrätten in och rektorn och några lärare ville hålla tal och sådär. Sedan bjöd lärarna på en sång som dom skrivit om texten på så att den ska passa in på oss, hehe. De va dendär ''du ska inte tro det blir sooommar..'', gulliga dom var när dom stog där och sjöng typ farväl till oss :(

Borden flyttades undan och gardinerna drogs för fönstrerna, då vare paaaaaaaaaaaaartyyyy!!!!!! Dansade tills fötterna inte orkade mera och benen gav upp, idrottsläraren Hannes fick alla att hänga på hans dans så till slut stog nästan alla i 9an i en stooor ring på dansgolvet och gjorde som Hannes, hur kul som helst ju!

Klockan 11 åkte vi(Julia, jag & Sofia) hem till Sofia med Jackie, Matilda, Ulrika, Dompa och Andreas och hade det trevligt, och efter någon timme var jag så satans trött så jag var tvungen att ringa efter skjuts hem.




Bild tagen från Google

Kommentarer
Postat av: ellen'

riktigt snygg header!

2011-06-14 @ 15:36:17
URL: http://everydayinspo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: