bal/norra berget/gethus

Som det ser ut nu har jag inte varit hemma på några dagar vilket orsakade att jag inte bloggat på dessa dagar heller.. Fick ett sms där någon frågade om jag hade dött eftersom att jag inte uppdaterat.. Nämner inga namn... *host host*, Robin Palander... ;)

I tisdags efter skolavslutningen så åkte jag hem och sov några timmar innan jag packade en liten väska och fick skjuts av morfar upp till norra berget. När jag kom dit träffade jag först Nicole och Julia som var med Filip, Da Silva(stavning?) och en till kille jag inte visste namnet på, hihi. Sedan kom det några fler som jag inte kände, men dom var trevliga iallafall :) 

Vi gick upp och hälsade på ''Nijats fest'' som ägde rum vid kaninfågeln, aka Skvadern, men vi kände inte så många så vi gick tillbaka dit vi satt förut och då kom Kalle, Fredde och Johan. Resten av kvällen spenderade vi i ett gethus innan vi gick hemåt vid 1.
3 bilder sen balen...

Kommentarer
Postat av: palle

jaa men man blir ju orolig :o

2011-06-17 @ 13:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: