cHiLL dAg

När jag kom till farmor så började dom med maten direkt, det var awesome eftersom att jag bara hade ätit chips och druckit cola. Det blev lax och massa annat gott till middag och efterrätten bestog av glass, grädde, vaniljsås, kakor, cola och frukt! Efter det gick jag och pappsen till citygross för att jag skulle köpa hårfärg, samtidigt så fick Nosa en liten promenad också.

När vi kom hem drog jag typ ut direkt, gick till Kalle för jag skulle va med han, Robin och Mandiz. Me and Kalle fick skjuts till service och sedan gick vi därifrån upp till grillen, hehe skulle kunna förklara bättre om jag visste hur ordet stavades, men nu vare inte så... Vi satt i Mandiz baklucka nere på parkeringen och chilla.. Blev lite fotboll för Amanda och Robin och mest chill för mig och KalleBalle...



Efterrätten... Knäppte kort på den för de va så gott, HeHe


Hittade något kort från Bella i Skåne, en riktig rappare...


Robins lilla Jäger-flaska


Jag och Kalle gifte oss med min ring, bara min...


Försten till bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: