could not resist

Kunde inte låta bli att blogga igen. Jag har nyss satt på en tvättmaskin tillsammans med mamma och Tova, börjar lära mig att tvätta för en gångs skull. Kan vara bra att veta hur man gör när man flyttar hemifrån liksom. Annars då? Jo jag har skurit korv, mamma har kokat potatis.. Och sedan ska vi steka det tillsammans och äta det till stekta ägg. Godare än det låter faktiskt, precis som pastasallad. Gurka, skinka, majs och pasta låter väl inte så gott, men de ÄRE!

Efter maten kilar jag iväg till Dominik och umgås med Nicole, Julia, Sofia, Dompa och Andreas. Sedan får vi se om vi blir lite fler folk, man vet aldrig!



Kommentarer
Postat av: FashionByTwins ♦ Fashion Inspirerad blogg! ♥

fiin blogg :)

2011-06-21 @ 22:53:40
URL: http://fashionbytwins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: