country roads, take me home

Japp, då var man hemma igen! Julia gick och mötte mig förut när jag skulle till henne så jag slapp gå själv, då fick hon en bamsekram och ett grattis av mig! När man kom innanför dörren bjöds det på marängtårta och trocadero på balkongen, sedan massa jordgubbar, mums! Hennes farmor och farfar kom efter ett tag också, så vi satt med dom och Beatrice&Micke i köket. Där inne blev det mycket goa skratt kan jag säga, riktigt kul vare!

Sedan blev det balkongen igen, vi hade myyycket att prata om så det tog sin lilla tid. Sedan skulle hon åka och sola med Sofia så då gick jag hem, hihi! Och äntligen vet jag nog vad jag ska ha på balen! Ska testa Julias svarta klänning om jag kan ha den, och isåfall blir det den, mina klackskor och massa silversmycken till, AWESOME!

Snart slutar Henkes träning och då ska jag va med han.. Blir nog inga fler inlägg ikväll :)




Kommentarer
Postat av: Ebba

Sööt du e!

2011-06-08 @ 22:42:14
URL: http://livetsomebba.blogg.se/
Postat av: ellie

Hej!



Om du letar efter sommarkläder, bikinisar och smycken till ett mega bra pris så tycker jag att du ska kolla in www.shoppinggudinnan.se



Det är min egna webbshop med handplockade varor från Thailand.



Kika gärna in :)

Kramisar en tjej i Thailand.

2011-06-09 @ 08:33:56
URL: http://elinoreterngard.blogg.se/
Postat av: kannika

vilken fin blogg du har!, ha en bra dag

2011-06-09 @ 12:22:03
URL: http://www.kannikas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: