dålig bloggvecka

Hej på er!

Imorse klockan 10 var jag och min familj iväg på ett möte... Lite för tidigt för mig alltså... Men mötet gick bra, sedan åkte vi in på stan och mötte upp Patrik och Ellen för lite mat och shopping. Jag fick med mig en tröja/kofta/poncho och ett fjäder-halsband. Sedan fick jag och Tovisen skjuts till Haga för vi skulle till Rasmus och Louise som fått barn. Lilla Liam blir en månad gammal om 2 dagar, han var hur söt som helst, och sjukt liten. För ett tag sedan kom jag hem och har nyss ätit middag.

Tovalova åker till Uppsala idag också, gonna miss my twin...

Kan berätta lite om gårdagen när jag redan är på gång. Klockan 11 åkte jag och bada i Ortsjön med Tobbe, Hannes, Anton och Marcus. Alla badade förutom jag och Marcus, whatever liksom.. När jag kom hem gick jag till Kalle typ vid 3 eller 4. Vi tog det bara lugnt, men åkte ner på staden en snabbis. Sedan när vi kom tillbaka igen så kom Andreas och Robin, sen gick vi till dagiset där Amanda och Fredde satt och umgicks med dom. Jag gick hem en timme och åt varma mackor med the family innan jag drog ut igen och va med Amanda och Fredde för resten drog till krogen, sedan tog vi med oss Palle och drog upp till Mandizzz...

Gammal shopping:





Bilder från Norraberget/gethuset:


Edvin


Jag och Edda


Bilder från igår efter badet:






Bilder från idag:




Tova och Liam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: