ensam hemma

I dethär inlägget kommer den tappre fågeln upp, som säkert inte dog så skönt...

Iallafall så hann jag och Kalle se 36 minuter Harrypotter, askul.. Så vi ska ha Harrypotter-marathon på onsdag, och då lär ju inte jag må så bra.. Skolavslutningen är ju på tisdag också, längtar!!

Btw, mamma är fortfarande i Tosåsen (Östersund) hos Patrik, så nu har jag duschat, packat en väska med klänning, skor, smink, örhängen, parfym osv så jag slipper göra det imorgon innan jag ska iväg till Linda med Jullanbullan&Sofia..

På tal om annat så kommer jag inte att blogga imorgon för det kommer bli skitstressigt. Jag slutar skolan klockan 1, och då ska jag och Tova åka och köpa ett armband och en ring som jag ska ha ikväll till en svart klänning (troligtvis), sedan ska jag hem och duscha, raka benen och sedan ta med mig pick och packet och ta bussen till Ljusta för att fixa mig där..



Awesome att man vet när kameran knäpper så man kan hålla ögonen öppna...



Uuuuuuuuuusch, och Kalle som skulle vara där och peta med sin jävla pinne.. *SUCK*


HIHI naww lill-kalle


Datanörden...


Kalles otroligt små skor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: