hemkommen från skolan&stan

Jag hann visst blogga ändå... Slutade tidigare än vad jag troddde!

Åkte till skolan kl 9 då vi började, städade ur skåpet osv osv... Sedan drog jag, Julia och Ulrika ner på stan och chilla runt, åt på donken och titta lite på kläder. Träffade morfar också som kom ner med pengar som jag ska köpa smycken för, tills ikväll.

Nu har jag precis kommit hem, ska packa ner lite armband som Julia kan välja emellan att låna, sedan ska jag till birsta och köpa smycken och sedan till Linda i Ljusta... OMG VAD STRESSIGT!



Såhär ser man ut efter att ha varit vaken all night long, har stor lust att sova nu men det hinner jag inte.. Känner på mig att detta kommer bli en tidig kväll för Mrs. Sanna Andersson...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: