I came up in here to rock, Light a fire, make it hot

Innan vi drog in till stan satt vi uppe hos Sofia och hade det trevligt med musik och mycket skratt!
Till slut, när klockan va halv 10 så drog vi äntligen in mot staden och träffade mycket trevligt folk
och såg många fina bilar som man INTE skulle tacka nej till. Dessutom så var det ju många gamla
äckliga gubbar som vissla och ragga på oss och man blev så sjuuuukt äcklad!! Ville bara sy igen
käftjäveln på dom, snusk! Vi gick mååånga varv, fötterna och benen fick lida, och till slut även
huvudet... Bajs. Sedan blev det för kallt och det värkte i hela kroppen så vi gick och åt på kebab-city
och träffa Linnea, hennes kompis, Jonna, Ebba och Henke också, trevligt trevligt! Sedan skildes vi
åt och jag och Julia tog bussen hem.

Nu ligger jag här ensam i sängen med mina chips, min daim och min cola, sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: