man ska ha husvagn

Igår när Henke kom till mig gick jag runt och letade kläder, hade en dålig kläd, hår och ansikte dag... Så det sög ju. Jag bytte om typ 3 gånger och låg framför spegeln som en strandad val och sminkade mig, Henke har ett kort på mig när jag ligger på golvet men den är tagen från sängen så mitt arsle och mina ben ser GIGANTISKA ut på bilden så det är ingenting att lägga upp.

Iallafall blev jag klar till slut och då for vi ut till Alnö och träffade massa folk innan vi drog till bänkås och chilla där. Det kom och gick folk stup i kvarten så jag vet inte ens vilka som va där, men många var vi. Vi förflyttade oss sedan från stranden till nån gräsplätt där Eddie hade parkerat husvagnen, medans typ alla va där så hände det en olycka nere vid stranden med en epa och fyrhjulin, hemskt.... Kvällen/natten spenderade vi vid en brasa, fast jag satt mest i Henkes epa för alla dessa jävla blodsugare...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: