myyyys

Innan middagen kom Kenkekeee hit, vi såg på tv och nörda dator. Också gick vi upp i köket och skala morötter, sedan fick jag vänta i 100 år på maten. När jag till slut fick mat så satt jag och åt typ en timme, så jag tror att Henke blev lite uttråkad nere på mitt rum, hehe! Han sov ju nästan när jag kom ner.. Jag fixade mig och bytte kläder också åkte vi till Fäbodgränd och träffa Kalle, Robin, Fredde och Amanda. Sedan innan vi skulle gå så kom Dompa och Edda förbi.

Efter de åkte vi ju in till stan som vi hade lovat Oscar och Edvin, det tog sin lilla tid men framåt kom vi! Det fanns inte ett skit att göra i stan så vi åkte mot Alnö, där träffar vi på Rasmus, så vi hänger på han till Media markt och hare bra! Sen åkte vi in till stan en stund ändå. Köpte dricka och godis.. Så medans vi åkte till mig så tjocka vi på i bilen, de va gott heheh! Så nu har jag kommit in, skulle egentligen ha haft sovsällskap men de blev inge av :(

BARA FÖR ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA COOL





Kommentarer
Postat av: kenke

MEN GERE! :O inte sådär med armen gere

2011-06-07 @ 00:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: