ojojoj, ojojojoj

Igår hämtade Henke och Simon mig, vi åkte på 7eleven och Henke fick gå in och köpa cola och chips till mig, hihi! Sen skjutsade vi hem Simon och åkte sen hem till mig och såg på Twilight, sen hämtade vi nyckeln hos farmor och åkte hem till mig igen. Båda somna ju innan filmen slutade så imorse vid halv 8 vaknade Henke, som egentligen skulle ha varit hemma halv 2, precis som jag... Hade missat massa samtal och fått lite sms. Och jag måste nog berätta för pappa att jag somnade.

Så imorse när Henke drog hem vet jag inte om jag va vaken eller sov, haha. Men jag babbla iallafall på som faan. Sen ringde Henke typ vid halv 2 imorse, så då vaknade jag igen, och nu ligger jag och pratar i telefon med den bögen men ska snart ut o lägga mig i solen och få lite färg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: