put your hands up in the air and say hell yeah

Sorry för att jag inte har bloggat på 2 dagar..

Midsommar spenderades mest ute. Först var vi ganska många, men några av oss skulle till stan och dra vidare osv. Till slut var det jag, Johan, Markus, Fredrik, Chadi och Vicky som satt ute. Sedan drog Chadi och Fredrik på krogen och vi gick hem till Markus och hade det trevligt och sedan gick jag och Johan förbi mig och hämtade cola och chips innan vi gick hem till honom och sov, myspys!

På midsommardagen hände det inte så mycket, jag och Johan tillbringade nästan hela dagen inomhus med tv, film och mat. Sedan vid 11 drog jag hem och bytte kläder och drog ut och umgicks med Amanda, Jocke, Markus, Hampus, Dompa och Ogge en stund. Vandrade hemåt vid 1 kanske.

Idag har jag inte hunnit med så mycket, plockat ur diskmaskinen och sedan tog jag med mig en cola och en filt o la mig ute på nersidan i solen för att bättra på brännan som inte existerar... Mammsen, Patrik och Ellen åkte till stugan imorse så jag är ensam hemma, fettskönt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: