sämst på att blogga, jag vet

Har hänt massa nu dom senaste dagarna som jag inte kan ta upp i bloggen. Smaskiga hemligheter som ni inte får veta, hehe! Fast vissa av er vet nog redan vad det handlar om men det är inte så många.

Igår eftermiddag vaknade jag klockan 6... Oups.. Så länge har jag nog aldrig sovit..

Iallafall så drog jag mig hemåt en kvart senare för att bli bjuden på lasagne och efterrätt där hemma! Mormor och morfar var också på plats, samt Patrik. Efterrätten bestod av anannaspaj och glass, HUR GOTT VA INTE DE?

Sedan fixade jag mig litegrann och drog till hemlig. Kör på samma stil som syrran...






Kommentarer
Postat av: Anonym

håller du inte på med henke längre?

2011-06-20 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: