skolavslutning + 2 outfits

Försov mig imorse.. Ovanligt? Skulle egentligen ha åkt till Linnea halv 9 men då sov jag och vaknade istället med 14 missade samtal från plutten... Förlåt igen♥ Iallafall så kom Julia och Linda och hämtade upp mig på busshållsplatsen också for vi vidare till skolan. Alla va sjukt fina idag, lika fina som igår, hiihi! Hade klackar idag igen, tror inte mina fötter mår så bra... Menmen, något som inte mår bra är min hals, det sticks och gör ont när jag sväljer vilket tyder på att jag inte hade mycket kläder på mig igår och skrek mycket. Skit också.

Vi samlades i aulan och dom delade ut stipendium till dom som gjort något bra osv, fast ne... Då skulle ju jag också fått ett, right? Lina och Felix sjöng, otroligt bra dessutom! Sedan var det fler uppträdanden och sist men inte minst sjöng alla dendär ''sommartid'', du naggas ljuva sommar eller hur fan den går :)

Efter ''showen'' gick vi upp till skolan/klassrummet igen och fick betygen..

3 IG
2 VG
11 G

Också tog vi klassfotot utanför bara, Eva va lite busig och släppte ut oss genom dörren där larmet går så fort man öppnar, amagad..

Avslutnings outfit





Bal outfit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: