sköm dröm

Hatar inte ni också såna här konstiga drömmar? Där det är folk man inte känner och man hoppar från en plats till en annan på mindre än en sekund? Det gör jag iallafall...

Iallafall så började min dröm med att jag var med tre killar i en snowboard backe, som såg ut som en vanlig skate-ramp fast med snö... Och helt plötsligt var vi på min veranda och solade, också känner jag hur jag får ont i käken, så jag försöker gapa, men de tar typ stopp. Och även fast jag inte vill och säger NEJ till mig själv så gör gapar jag ännu mer i drömmen. Jävlar vad less jag blev då, för drömmarna känns ju helt verkliga... Och jag visste ju själv att den skulle gå ur led eftersom jag har drömt samma sak ett antal gånger förut.

Så min käke hoppade ur led/bröts, så jag kunde inte prata eller nånting, utan jag började typ böla och visade med teckenspråk att dom tre killarna jag var med skulle ringa 112 omedelbart! Men helt plötsligt var jag inte med dom killarna längre, utan jag var med Amanda och Jocke, så vi tog bussen från mig ner till centrum, de va mörkt ute, så det måste ha varit natt. Och jag fick gå och hålla i käken så att den inte bara hängde hux flux...

Kommer ihåg att jag kunde känna hur den stack ut från kinden(alltså inte genom kinden, utan det var bara som en hård knöl på kinden, alltså käkbenet) och att jag kunde röra på den, helvete vad ont det gjorde, kände mig helt psycho! Iallafall så kom ingen ambulans när vi var vid centrum, utan istället för en ambulans kom mamma i en mörk bil med pappa, farfar och Jenny (som för övrigt bor i Uppsala), helt sick.

Och där slutar drömmen, när jag vaknade var jag tvungen att se så att munnnen fungerade som den skulle, så det första jag gjorde var att gapa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: