spenderat kvällen på ön

Efter att jag käkat pizza, som var asgott. Så tog jag bussen till Alnö där jag träffade Henke, Oscar, My, Rochella och några fler. My och Oscar va tråkmånsar för dom skulle hem eftersom att båda skulle upp tidigt dagen efter... Så vi andra drog till Hartungviken till Jocke, Jennifer, Petter och nån till. Dom hade gjort en brasa dom.. Sedan kom och gick det folk hela tiden och till slut var det bara Henke, Jocke, Jennifer, jag, Jackie och en till kille kvar. Så vi orkade inte vara kvar så vi släckte brasan och åkte iväg. Då for vi in till vi och åkte runt lite där, och jag fick styra när Henke körde, hihihihi! Jag va så jäääävla bra på att köra, jag till och med skjutsade hem Jackie till Släda, så bra är jag, jappjapp!

Nu svamlar jag ju bara på, så kanske är dags att sluta skriva, hehe!

Några bilder från ikväll, tog dom från Jackie, hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: