talking to the moon

Igår drog vi ju ut till ön som jag sa. Vi åkte till My, Ruda, Edda och Oscar i hamnen och chilla lite där innan vi drog till Äppellunda (hette det så?), utan My och Jesper, för dom va tråkig. Sen spelade dom lite fotboll, grabbarna alltså. Och jag tittade på och smygknäppte massa fulis-kort på dom, jag uppfann nyss ett nytt ord, fulis-kort...

Sen gjorde vi väl inte så mycket mer, Rasmus kom också dit och spelade lite. För det mesta så garva vi åt Edda. Jordgubbar fixade vi också, jättemycket jättemycket! DAAAAh. Jag och Henke åkte till mig vid 11, sen drog han innan 12, och då blev det ensamt...

Idag har jag inte gjort ett skit, lyckades försova mig också. Pettson ringde och väckte mig och jag ringde och väckte Jullan direkt efter, haha. Har nyss kommit hem och sitter just nu och diskuterar stooora problem med Tovisen.. He-he

Justja, ikväll skulle vi egentligen utmana våra föräldrar på brännboll uppe på norra men de va bara 5 st som skulle komma så det blev inställt, 2 bad. Lite synd vare ju....

Bilderna kommer upp nån annan dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: