tranviken, mitt nya hem?

Japps, jag har varit på tranviken idag igen! Halv 12 hämtade min gullunge Linnea mig och sedan for vi till stranden. När vi kom dit träffade vi Sofia och Amanda och la oss med dom. Det blev ganska mycket sol idag, hoppas man blev nå brun då när man till och med använde sololja. Lite senare fick vi sällskap av Hannes, Anton, Markus och Filip.

Jag och Linnea drog oss hemåt vid 4 för hon skulle ha match klockan 5. Så nu sitter jag hemma och ska in i duschen lite snabbt sedan laga mig lite mat för att sedan göra något av denna kväll.

Sjukt varmt var det idag, ni som inte åkte och bada idag made a big mistake!



Kommentarer
Postat av: linnea

tack för dagen älskling, du är bäst!

i love you! <3

2011-06-30 @ 22:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: