trötter&butter i samma säng

Trötter ligger fortfarande och sover även fast klockan är mycket... Och butter(alltså jag), sitter och gör ingenting på datorn för att jag har tråkigt... Vet inte vad jag ska blogga om direkt heller och på denhär datorn har jag ju inga bilder.

Men iallafall, för att fördriva tiden kan jag berätta om gårdagen där det inte hände så mycket. Vi vaknade kanske runt 2-3 tiden, klev upp och åt lite frukost. Sedan såg vi på Kopps, Family Guy och massa Jackass, åt kinamat till middag, sedan mer Jackass, gick ut en stund för att få frisk luft.

När vi kom in igen var klockan 11. I 2 timmar såg vi Jackass och lyssnade på musik. Sedan följde han med mig en bit för att jag skulle hem, jag bad honom ringa mig om 10 minuter för att försäkra sig om jag kommit in eller inte, eftersom jag för tillfället inte har tillgång till hemnyckel. Så efter 10 minuter ringer han, jag sitter utanför mig på bron och får vandra tillbaka samma jävla väg igen, haha!







Kommentarer
Postat av: palle

Okej bra!

Och är så glad för din skull ska du veta

2011-06-20 @ 16:20:31
URL: http://palander.devote.se
Postat av: sofia

bra blogg :D

2011-06-20 @ 19:19:32
URL: http://sofialindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: