and I'm like, fuck you!

Nu är jag hemma efter gårdagen...!

Kvällen slutade med att jag träffade lite folk, som jag inte har träffat på ett tag, sedan blev det till att umgås med Oscar en stund. Som verkligen inte kunde bete sig.... Trött som jag var gick jag till Hsb för att Nicole, Anton och Dominik hade låst ut sig själv från bastun, dom fick ringa några samtal från min mobil innan jag var tvungen att gå för att Jocke skulle möta mig vid hsb. Sedan gick vi hem till honom och såg på du, jag och Dupree.... Ville bara sova jag, tror att klockan stog på 5, halv 6 när jag kollade sist.

Imorse blev jag tvungen att ställa klockan på halv 9, för att klockan 9 skulle vi fira Tova litegrann nu på morgonen! Det blev ett litet firande nu vid köksbordet, men presenterna får vänta till senare, hehe...

Bjuder på 2 slitna bilder..!



Rätt sliten idag.. Inte många timmars sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: