äntligen hemma!

Nu har jag äntligen kommit hem efter ett litet äventyr med Nicole och Andreas!

När Andreas hade kommit hem till mig, som tog ca 20 min, så gick han som vanligt runt och snokade och pillade på allting. Sedan la vi oss och såg lite på Scrubs bland annat och väntade på att Nicole skulle komma hit :) När hon kom fortsatte vi att se lite på tv tills vi lessnade och gick ner till Citygross och köpte nästan 1 kg godis.

Vi satt kvar i värmen inne på grossen ett tag innan vi drog oss till bussen mot stan, utanför Bitelline träffade jag på Henke och Danne och stog och pratade med dom en stund. Sedan mötte jag upp Nicole och Andreas nere på navet igen. Då tog vi bussen hem tsm, jag och Nicole satt och tjockade godis, haha!

Nu har jag placerat mig i min älskade säng för att se lite på tv och äta chips, nice va?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: