äventyr

Åkte ut med Amanda, Kalle och Fredde förut. Och jadu vi åkte bort till Timrå först för att kolla läget liksom. Men det sög, så vi åkte till Midlanda för att se ett plan landa, men vi hann inte fram :/ Sedan hittade vi en ödslig liten väg in i skogen som Kalle tyckte va en bra idé att åka in på... Så vi hamnade vid massa övergivna hus och byggnader.... Fick rysningar av att bara titta på dom, riktigt äckligt är det med övergivna hus...!!

Vi tog en tur in till stan också och köpte powerking, mumma! Sedan åkte vi runt lite innan hon skjutsade hem mig. Och när jag kom hem så hade världens bästa mormor och morfar bakat bullar till mig och kommit hit med dom, så jävla gulliga, och jag älskar dom mer än allt!


Knäpp bild typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: