bad update

Jag har precis kommit hem till mamma igen... Så nu tänkte jag berätta lite om helgen!

Fredag: Började med att gå hem till Julia och vänta på Nicole och Andreas. När dom hade kommit så lyssnade vi på musik och sådant. Vid halv 9 gick vi in mot Bosvedjan för att gå till gården, men då kom pappa..... Vilken tajming va...? Så jag var tvungen attg följa med han upp till farmor som bor gården ovanför... Där skulle jag egentligen sitta hela kvällen men som vanligt så ger jag mitt liv lite action, hehe.... Mer säger jag inte ;)

Lördag: Andreas kom till mig på morgonen, jag fixade mig lite innan vi gick till Kalle, fast först satt vi och solade lite vid Fäbogränd på en liten mysig bänk, haha! Pappa kom och hämtade mig vid 5, då åkte vi och handlade lite gotta och sedan åkte vi till farfar ute i Byerast troja de heter... Det ligger långt bort åt helvete så det förvånar mig inte om ni som läser detta inte vet vart det ligger, haha! Jag somnade väldigt tidigt, typ vid 10-11. Innan jag somnade såg vi 2 bra filmer, ''Longfellow Deeds'' och ''Shutter Island'', jag han inte se klart Shutter Island för jag somnade ju, men det gjorde ingenting eftersom att jag har sett den förut! :)

Idag (Söndag): Jag började min morgon med en omelett framför tvn, såg på Hundpensionatet! Skitbra film! Sedan gav jag och pappa oss ut på en skotertur. Han körde först och sedan fick jag ta över, och vilken jävla frihetskänsla man fick! Vi åkte skogsvägar och ute på sjön, sedan tog vi en liten paus och la oss och solade lite. Och jag måste bara säga vilken omogen pappa jag har. När vi sedan ska åka och jag sitter på skotern tar han upp lite snö...

Pappa - Titta! Kramsnö! *kastar på mig*
Pappa - Hihihihii
Jag - Hahah moget...

När vi hade kommit hem igen så såg jag på Avatar medans vi åt lite lunch, när den var slut så åkte vi hem!


En fulis bild Andreas knäppte i fredags hos mig, haha snygg...



Bästa vän


Fäbogränd på kanske den nya ''sommarbänken'', eller vad säger du Kapten?


Spelar gitarr med mitt ben? Haha :)


Innan skoteråkningen



Haha yes, min pappa är en mobil-nörd!


Man måste bara varmt klädd för skoteråkning, farfars jacka yao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: