bakning och middag med farmor

Nu är jag äntligen hemma!

Efter skolan åkte jag hem till min kära farmor och bakade och åt gott, vi beställde 2 kycklingtallrikar nere på Cléopatra (pizzerian i Bosvedjan), supergod mat! Vi bakade morotskaka och andra kakor som blev jättegoda, tror att jag ska ta ett smakprov, måste ju veta om dom smakar gott, haha! När vi satt och åt pratade vi om att hon brukade gå ut och promenera i skogen..

Då frågade jag: är du en skogsmulle eller?
Farmor: Ja, och vet du? När Benny (farmors son, min farbror) var liten så fick han diplom för skogsmulle.
Jag: Haha va?
Farmor: Ja, han fick ett diplom för en skogsmulle...
Jag: Farmor.. Vad är en skogsmulle för dig?
Farmor: Ja, ett troll!
Jag: hahahahahaha
Farmor gjorde ett fotbad för mig också, men det bubblade över så jag kunde inte bubbla mer, utan den masserade bara :( Haha
Det var fettmysigt!
Just nu in my room. Läju ska måla om här snart, för mycket skit på väggarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: