citygross in my heart!

Nu är jag tillbaka med 2 hallonsoda!

Det var riktigt skönt med en liten promenad nu på kvällen, kände att det behövdes. Fast det hade nog kunnat varit mycket bättre om det inte blåste så jäkla mycket. OGILLA! Har precis tagit en dusch också, så nu är jag så fräsch som man kan bli! Har ställt min hallonsoda ute i snön, där ska den stå tills den är kall, som ett straff liksom..

Idag har jag varit på tingsrätten också, angående en personlig händelse om en kompis till mig, så det tar jag inte upp här i bloggen :) Efter det åkte jag och Nicole till Birsta och åt på Tacobar, lika gott som vanligt! Men nästa gång testar jag nog något annat! När vi hade ätit klart och blivit proppmätt så begav vi oss först hem till Nicole för att hämta pengar och lite andra saker, sedan åkte vi och solade. Jag solade gratis denna gång, det var någon som råkade stoppa i fel automat och gick sedan därifrån så då solade jag 13 minuter gratis! :D

Klart man blir lite förvånad när det plötsligt, ett år senare, dyker upp ett sånt här papper i brevlådan:



Såhär såg det ut där man väntade på att någon skulle ropa upp ens namn i en jävla högtalare. Ödsligt, deprimerande och tyst..... BLÄÄÄÄÄ

Några bilder från idag!


Soligt väder idag!





Jag med min nedrans älg tröja.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: