coca cola och kladdkakesmet, hehe...

...Det är ett bra mellanmål enligt mig det!

Jag har iallafall precis kommit hem från skolan, har lagt mig i sängen som vanligt med lite gott ''fika'', ser på Scrubs nu... Så när det är slut så ska jag sätta igång med packningen, jag åker ju till Uppsala/Pappa imorgon på dagen för att vi ska fira farfar på hans 60-års dag. Det blir middag på en italiensk restaurang på lördag och kanske en dag på stan! Det kommer nog bli roligt!

Undra vad man måste ta med sig... Hmm...

Packningslista:

Trosor
Strumpor
Kängor, Converse
2 baslinnen
Skinnjacka
Tygjacka
Mössa
Solbrillor
Smink
Tandborste
Sovtröja
Smycken
Jeans
Leggings
Huvtröja
Svart långärmad

Och packingen är då klar! Hihi



Bjuppar på en bussbild också.
Från vänster: Sofia, Julia, Jag och halva Nicole, haha!

Kommentarer
Postat av: Jeppelene

Nice site, regards from the netherlands!

2011-06-28 @ 10:51:26
URL: http://jeppelene.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: