210809

Dagen som förändrade mitt liv helt och hållet. Dagen då du blev en del av mig och mitt liv, du gjorde allt så underbart. Du gjorde mitt liv värt att leva varje sekund, tack vare dig fick livet plötsligt en mening. Du hade det där lilla extra, det som gjorde dig så speciell. Det är därför jag älskar dig, för att du inte är som alla andra, du är dig själv. Jag är fortfarande så jävla glad att jag träffade dig, och för den tid vi fick tillsammans. Det går inte att beskriva vad jag känner just nu. Jag är ensam och vilsen, i det där svarta hålet du lämnade mig i. Hålet i mitt hjärta, där är jag fast, utan dig. Och det gör så jävla ont när jag tänker på allt vi har gått igenom tillsammans, hur du bara glömde bort mig, gick vidare. Jag försökte gå vidare så gott jag kunde, träffa andra killar, försöka börja om på nytt. Men jag märkte ganska snabbt att det inte gick. Jag fick inga känslor för den där killen eftersom att mitt hjärta tillhör dig älskling, dig och ingen annan. Jag gav mitt liv till dig i hopp om att få dela det med dig. Det enda jag vill nu är att ha dig brevid mig, din hand i min, känna mig älskad. Jag saknar dina läppar mot mina, din kropp tätt intill min, jag saknar allt med dig. Jag drömmer om dig ibland, vet du det? Inatt drömde jag att vi var tillsammans igen, vi låg i sängen och myste framför en film, kysstes och kramades. Och du kan inte ens föreställa dig hur ont i hjärtat det gjorde när jag vaknade upp och insåg att det bara var en dröm. Att en dröm kunde få mig så lycklig igen. Just nu vill jag bara somna igen, glömma allting och låtsas att allt är bra. Jag vill leva med dig i min dröm och aldrig någonsin vakna upp till verkligheten igen... Jag vill inte inse vad som hände mellan oss. Jag försöker att glömma dig och alla minnen som vi har. Men dig och det vi hade är något jag aldrig kommer att glömma, och det spelar ingen roll om du har glömt mig eller inte. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, du kommer alltid att vara min första kärlek.

Ps. I love you


Kommentarer
Postat av: Linn

Verkligen fint skrivet. :')

2011-03-16 @ 23:04:35
URL: http://westergardlinn.blogg.se/
Postat av: Drini

Åh.... smärtan nu när jag börjar tänka på Hon.. 4 år av livet.. och sen bara poff? Det är jobbigt!



Glöm aldrig! Överlev!:)

2011-03-16 @ 23:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: