förlåt för kass uppdatering!

Jag har inte hunnit blogga idag för jag har varit upptagen i stort sett hela dagen, lite stressigt!

Om min dag: Efter skolan åkte jag hem och åt lite bullar och drack cola, såg lite på tv också innan jag tog bussen till skolan igen, jag hade ju utvecklingssamtal kvart över 5... Det gick väl hyffsat bra, men jag måste nog ta tag i skolan ännu mer! Efter det åkte jag och mami hem till mormor och morfar och käkade middag, vi åt kött, potatis, wook grönsaker och sill, hihi! Konstigt nog så tycker jag om sill, iallafall den som mormor gör.. Har faktiskt inte smakat någon annan!

När vi kom hem gjorde jag min idrotts kompletering som är lite försenad, så det känns skönt! Sedan tog jag en promenad runt Bosvedjan för att rensa tankarna lite... Så jag kom hem alldeles nyss, har lagt mig i sängen med datorn framför tvn med en cola, ska se på Evan den allsmäktige som går på 6an just nu. Jag har haft en ganska bra dag idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: