grön dag

Ligger i sängen och njuter medans Green days ljuvliga musik spelar sina awesome låtar on spotifaj, yes!
Har kommit ikapp bloggarna jag läser också, hade typ 532 inlägg på bloglovin, som för ävrigt måste vara en sjukt praktisk sida, hehe!

Inatt drömde jag om att jag var tillsammans med en sjukt kort kille, aspinsamt jag vet! Skämdes till och med i sömnen. Jag sprang och gömde mig för han flera gånger för att han ville bara kramas för då hade han ansiktet mot mina tuttar, haha! Sedan när jag vaknade hade jag typ brytit fingrarna och ont i ryggen hade jag, som satan! Måste typ ha legat på min hand eller något för ni kan inte förstå smärtan jag hade när jag skulle ta mig upp ur sängen med handen liksom...

Fan vad jag babblar på, ska ge mig ut på en prommis skulle jag tro...


Sí, såhär roligt kan jag och Julia ha på syslöjden, haha! Innann Julia knäppte detta kort så stog vi båda i tyget, det var liksom tub tyg om ni förstår? Det fanns ingen ände, så de va kul haha. Looks like Dr Acula?


Kommentarer
Postat av: Fabianstella

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-09-08 @ 13:44:15
URL: http://fabianstella.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: