har solat!

Idag gjorde vi ju PISA-provet i några timmar, det var ganska svårt men det är ju inte något som sätts på betyget så det gjorde nog ingenting om man hoppade över några frågor.

Vi slutade vid 2 ungefär, då åkte jag och Julia ner på stan och solade, sedan när vi gick in till navet igen och ska precis kliva på bussen kommer jag ihåg att jag glömde min telefon i solariumet, och jag är ju hyffsat bra på att glömma saker i solarium, det vet vi ju... Så det var bara att gå raka vägen tillbaka, och som tur var så låg den kvar! Pussade på den när jag fick tillbaka den!!

När jag kom hem så gjorde jag och Tovisen cheesecake som vi ska ha tills ikväll, gud vad gott de ska bli!!!! Heheh..



Ego... Fatface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: