har varit ute!

MMMM McDonalds...

Jävlar vad gott det var med donken! Tog en Mcfeast&Company, fettgott! Sedan gick jag och mamma till Scorett och köpte mina pumps! Åååååh vad jag älskar dom, jag sitter och kollar på dom nu med ett stort leende, så glad är jag! Vill bara använda dom nununu! Nackdelen är väl att jag blir typ 177 cm LÅNG...!! Fast jag älskar dom ändå, så grymt snygga!

När jag kom hem så kunde jag inte låta bli att sätta på mig skorna och gå runt i dom, kände mig jättelång men dom är så snyyyyggg! Sedan ringde Tobbe, så då gick jag och mötte han och Edda. Vi tog en promenad till Citygross för att jag skulle köpa en Coca cola, hehe. Sedan satt vi en stund på Fäbogränd innan vi gick till service, och gissa vilka vi träffade på där dåå? Jo, Pettson och Kevin, dom följde med oss upp till dagiset ovanför bara. Där tillbringade vi resten av kvällen med massa skratt och skitsnack!

Juste, hämtade mina Converse och min halsduk hos farmor också, hihi hon är söt hon :)




Dom blev mina för 500:- <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: