hos pappsen

Vi kom fram till pappa ungefär för 4 timmar sedan, vi åt lite paj och sedan for vi en sväng hem till Björn och hälsade på. Han satt ensam i vardagsrummet och käkade pizza, hehe gott! Sedan åkte vi hem och jag pratade med Viktor i telefon nån timme eller så, roligt det! Min lilla sötpropp ♥ 

Matilda, Ellie och Bosse anlände för ca en timme sedan, och för er som inte vet är Matilda min tremänning som bor i Skåne, dom kom hit för att fira farfar dom också. Så nu är vi 9 personer i en 2a, haha, sovplatserna är fortfarande ett stort frågetecken, men det löser sig nog. Jag ska ha sängen iallafall! Mohahaha....
Såhär ser fina Matilda ut :)
Nu ska vi mysa framför Smallville och äta popcorn, smöööörpopcorn! Tjarrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: