jag är en allätare, precis som Kalle..

Sorry för att det inte blev någon uppdatering igår kväll men jag kom hem ganska sent så jag orkade inte öppna datorn och börja blogga... Iallafall så gick jag till Kalle, sedan gick vi till 7eleven för tjockis Kalle skulla köpa något att äta, haha... Fredde kom också dit en snabbis... Sedan fick vi gå hela vägen tillbaka också... Kalle gick in och spelade antagligen och jag fick gå ännu en km typ för att komma hem... It sucks...

Just nu ligger jag absolut inte i sängen och äter, korv, bullar, youghurt och dricker cola. Nejnej... Och jag har absolut inte tagit en alvedon idag. Tror ni på vad jag säger? Det skulle jag inte göra om jag var ni, ni känner mig nog så bra att ni inte går på mina lögner, eller hur?:)



Hehe tjockisen... JAG ÄÄLSkAR MAT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: