jag och min bebis Julia

Det är sånt här vi roar oss med när vi har syslöjd! Om vi inte knäpper fulis kort så står vi mot väggen och sover på varandras axel, inte konstigt att Camilla kallar oss mupp1 och mupp2, hahaha! Jadu, men nu har vi skärpt oss lite iallafall. Vi håller på att göra varsin kjol nämligen, hennes ska ha knappar och min ska ha dragkedja, cute? oh yes... :)



På kvällarna kan det hända att vi sitter UTE och äter varsin kyckling tallrik, hmmm jag börjar faktiskt själv undra vad det är för fel på oss....


Maten blev typ kall efter några minuter... *suck*

Kommentarer
Postat av: julia

haha normala är vi ju inte iallafall..

kommer sakna dig nuju mupp!!!



älskar dig bebbi<3

2011-03-03 @ 06:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: